Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowoczesność o smaku owoców

17 grudnia 2013 | Ranking polskich najcenniejszych marek
RANKING MOCY MAREK - Napoje bezalkoholowe
źródło: Rzeczpospolita
RANKING MOCY MAREK - Napoje bezalkoholowe
źródło: Rzeczpospolita

beata Drewnowska

Tymbark skończył w tym roku 77 lat.  Ale mimo swojej długiej historii jest bardzo nowoczesną marką.

– Tymbark buduje pozycję poprzez innowacyjność i elastyczność w reagowaniu na nowe wyzwania rynkowe, kreuje trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju – mówi Dorota Liszka, rzecznik prasowy grupy Maspex, która kupiła markę w 1999 r. i jest głównym autorem jej sukcesu.

Maspex to czołowa firma spożywcza w Europie Środkowo-wschodniej. Tymbark, łącznie z piątym w naszym zestawieniu Kubusiem, daje jej pozycję lidera polskiego  rynku soków, nektarów i napojów. Pod względem wartości sprzedaży udział firmy w rynku zbliża się do 40 proc. Marka może się pochwalić także dużą rozpoznawalnością. Dziewięciu na dziesięciu Polaków dobrze zna Tymbark – wynika z ubiegłorocznego badania firmy Millward Brown SMG/KRC.

Rekord na Facebooku

Tymbark znany jest nie tylko w Polsce. Produkty z tym logo można kupić prawie w 30 krajach. Z kolei Kubuś, poza...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9717

Wydanie: 9717

Spis treści

Media planet

Zamów abonament