Nowoczesność o smaku owoców
beata Drewnowska
Tymbark skończył w tym roku 77 lat. Ale mimo swojej długiej historii jest bardzo nowoczesną marką.
– Tymbark buduje pozycję poprzez innowacyjność i elastyczność w reagowaniu na nowe wyzwania rynkowe, kreuje trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju – mówi Dorota Liszka, rzecznik prasowy grupy Maspex, która kupiła markę w 1999 r. i jest głównym autorem jej sukcesu.
Maspex to czołowa firma spożywcza w Europie Środkowo-wschodniej. Tymbark, łącznie z piątym w naszym zestawieniu Kubusiem, daje jej pozycję lidera polskiego rynku soków, nektarów i napojów. Pod względem wartości sprzedaży udział firmy w rynku zbliża się do 40 proc. Marka może się pochwalić także dużą rozpoznawalnością. Dziewięciu na dziesięciu Polaków dobrze zna Tymbark – wynika z ubiegłorocznego badania firmy Millward Brown SMG/KRC.
Rekord na Facebooku
Tymbark znany jest nie tylko w Polsce. Produkty z tym logo można kupić prawie w 30 krajach. Z kolei Kubuś, poza...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta